Skocz do zawartości

Alarm - problem


Sparrow

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystam od wczoraj z programu Game Maker Studio i piszę swoją pierwszą grę.

Mam pewien problem: otóż mój alarm po podniesieniu do wartości 60, przestaje "odliczać w dół":

GML
if (keyboard_check( ord('1') ) && alarm[1]==-1 )

{global.mana-=10; alarm[1]=60;}

Jakieś sugestie? Korzystałem z wyszukiwarki i nie udało mi się odnaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. :(

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...