Sparrow Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Korzystam od wczoraj z programu Game Maker Studio i piszę swoją pierwszą grę. Mam pewien problem: otóż mój alarm po podniesieniu do wartości 60, przestaje "odliczać w dół": GML if (keyboard_check( ord('1') ) && alarm[1]==-1 ) {global.mana-=10; alarm[1]=60;} Jakieś sugestie? Korzystałem z wyszukiwarki i nie udało mi się odnaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. :( Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zapewne nie masz albo w ogóle zrobionego eventa tego alarmu. Musi być, chociażby wpisz tam taki super kod: GML //srutututu</span> albo ustawiasz co klatkę go, w efekcie stoi w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheLukLook Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Utworzyłeś event alarmu? Kod jak dla mnie jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrow Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dzięki wielkie, faktycznie pomogło utworzenie eventu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się