Skocz do zawartości

Player ma się odbić jeśli wyjedzie poza mapę


Hobik

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie jeśli mam y rooma a player wyjdzie poza rooma bo da się tak uczynić to go niewidać mimo iż było zrobione tak aby room podążał za postacią w tedy player poszedł tam gdzie nic niema. Trohe ciężko mi to wytłumaczyća le może ktoś zrozumie to teraz jak zrobić aby player niemugł opuścić rooma? no można to zrobić tak iz do okoła rooma zrobić "murek" objekt i zrobić tak jak plaer collonise z murem to speed=0; ale oprucz tego murku jak go niema jak zroibć aby paler niemugł opuscić mapy, rooma? żeby np: jak p[rzekroczy granice to go obruciło o 180stopni i wyphło spowrotem na mape ?????

 

 

dzięęki sorry za błędy i literówki

 

Nie ma "sorry". Jeśli chcesz czegoś od innych, to miej też sam szacunek dla nich (i ich oczu). Dostajesz warna. Masz już 80%, więc lepiej zastanów się nad sobą.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest mnóstwo sposobów. Było też mnóstwo tematów... Ale co mi tam... Można użyć move_wrap (jest też klocek), albo w akcjach przypisanych do eventu, np Key Down dać kod:

if y<room_width { akcja ruchu }

 

P.S. Nie trzeba tłumaczyć tego tak dokładnie. Wystarczy, że powiesz, że postać wychodzi za rooma. Podążanie roomu za postacią to jedna z możliwości roomu - view.

 

P.S. 2 - Popraw pisownię! Argh! Można się skończyć. Cudem zebrałem się w sobie, by ci sensownie odpowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...