kranzer Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam, mam pytanie : Jak zrobić by wrogowie celowali w moją postać swoimi pociskami? Bo narazie tylko strzelają przed siebie nawet jak wejdę za ich plecy to strzelają w jedną i tą samą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 direction = point_direction( x, y, bohater.x, bohater.y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranzer Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dziękuję, ale w jakim to wpisać evencie ? Ogólnie jeżeli ktoś zna dobry poradnik do tworzenia wrogów to bym prosił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 W step wroga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranzer Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Eh, nie działa mam w step if distance_to_object(patyczak)<100 { if alarm[0] = -1 then alarm[0] = 20; } if (hp==0) instance_destroy(); direction = point_direction( 64, 480, patyczak.x, patyczak.y ); pczy czym to 64 i 480 to początkowe współrzędna gdzie mój bohater stoi, co robię źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Pierwsze x i y to współżędne aktualnej instancji, czyli mają zostać x, y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranzer Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Niby działa ale on nie strzela w moją stronę tylko za mną łazi (lata) Wstawić tutaj ten plik możę wtedy ktoś mógłby zobaczyć co jest źle ? http://www.sendspace.pl/file/add72f688d77083c5750a45 proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Łap. Zmieniłem kod u mikołaja i w prezencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 create pocisku wroga GML //w gracza strzelaj jeśli jest na mapie if instance_exists(bohater) { direction=point_direction(x,y,bohater.x,bohater.y) } //predkosc co speed=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się