szmalu Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Pewnie rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste, lecz ja z czymś podobnym spotykam się po raz pierwszy. Mianowicie, chcę żeby muzyka z pliku .mp3 odtwarzała się od razu przy starcie gry/rooma, ale gdy daję sound_play() w create obiektu albo w kodzie rooma, muzyka zaczyna się odtwarzać dopiero po kilku sekundach. Tak samo dzieje się z plikiem umieszczonym w zasobach, jak i z wczytywanym z folderu. Czy coś źle ustawiłem, czy może powinienem zmienić format pliku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Napewno plik ktorego uzywasz nie ma pustych sekund na początku? Jesli masz gm studio to zamienia on plik na ogg i nie powinno byc problemu. Jesli masz inny gm to odtwarzanie mp3 dzieje sie poprzez podstawowy program multimedialny w twoim kompie. Jesli masz cos o bardzo wolnym rozruchu, jak np. winamp to moze byc problem. Sprawdź też czy dźwięk ma zaznaczoną opcję preload i zaznacz/odznacz by zobaczyć czy efekt się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Jesli masz inny gm to odtwarzanie mp3 dzieje sie poprzez podstawowy program multimedialny w twoim kompie. Jesli masz cos o bardzo wolnym rozruchu, jak np. winamp to moze byc problem.LOL? Serio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Na pewno nie ma przerwy na początku, preload zaznaczone/odznaczone nie ma różnicy. Mam wersję 8.0 i fakt, mam winampa jako domyślny odtwarzacz na kompie, ale myślałem, że jak dam we właściwościach sounda "background music", a nie "use multimedia player" to nie będzie go używać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Może skonwertuj na ogg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 W jaki sposób potem to odtworzyć? Użyć supersound.dll? EDIT: Pomogło z tym, ale za to gra dłużej się uruchamia i komputer mi bardziej muli T_T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 To spróbuj może użyć innego dll'a. Nie znam niestety żadnych dobrych ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się