Fervi_ Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Witajcie! Chcę z kolegą (grafikiem) zrobić grę a'la Skyroads, problemem jest cała koncepcja. Jako, że średnią (powiedzmy, żeby nie było niską :D) mam wiedzę z GM - myślę o zrobieniu gry a'la Skyroads w 2D. Problem w tym, że ja nie "widzę" tego 2D. Czy widzicie oczami programistów tą grę w 2D (oprócz Top Down), czy D3D jest wymagane? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Października 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Ja to widzę w 2D ale tylko pod Linuxa. Tyle, że GM to chyba dla nobów, bo on pod Linuxa nie kompiluje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Ja to widzę w 2D ale tylko pod Linuxa. Tyle, że GM to chyba dla nobów, bo on pod Linuxa nie kompiluje :( Z tego co wiem, to ktoś tam z Jajogejms zapowiedział wersję dla Linuksa (uznali wtedy, że GM nie ma szans zawojować rynku 3D i ich celem jest 2D). Niemniej jednak rozważam Game Editor, który ogarnia więcej niż GM (platform). Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Jak nie w d3d to zrób takie pseudo 3d parralaxowe jak w starych ścigałkach, np Outrun czy Street Rod. Zwykłe skalowanie sprajta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Tzn. ja mam koncepcję, że robi się jedną podłogę (przykładowo) i za pomocą pinty czy innego programu graficznego przerabia się zdjęcie tak, by było pod kątem, czyli Przypuśćmy, że I to jest prosta podłoga / - Podłoga przekrzywiona \ - Ta też Więc na przykład plansza może tak wyglądać: / I \ Tylko czy dobrze rozumiem, muszę zrobić dodatkowe obiekty "przechylone" - i czy ten statek na przechylonych podłogach nie będzie musiał minimalnie zmieniać wartości X - bo jak leci na lewej platformie cały czas prosto, to powinien z niej w pewnym momencie spaść(?) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Nic nie ukończyłem. GM jest raczej do zabawy, a nie do robienia gier. (ukończone gry < porzucone projekty) Nie chcę Cię martwić, ale to może być problem twórcy a nie narzędzia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Nie chcę Cię martwić, ale to może być problem twórcy a nie narzędzia. Sam nie wiem, za Marka Overmarsa też było ciężko robić :D Ale tak to jest, aż mi się przypomniał mój Team (chyba każdy w takim był :D) - 20 osób w grupie, tylko 1 pracuje :D (pewnie jakby ta jedna kasę miała z projektu, to nagle by 20 się rzuciło, bo "pomagali") Niemniej najłatwiej się robiło w T3DGM - 10 minut i gra była :D Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Sam nie wiem, za Marka Overmarsa też było ciężko robić :D Twórcy jako osoby tworzącej grę, a nie twórcy GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się