Nirvan Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Już jakieś 4 miesiace temu zrobiłem ten przykład, ale nie dokończyłem go :P Teraz też nie jest skończony ale to co najważniejsze jest i może przyda się innym. Parametry jednostek ustawiane w pliku UnitsDatabase.txt W objekcie o_BattleControll w room starcie są ustawiani wrogowie, gdzie mają stać ich id itp. Zrobieni są wrogowie chodzący, atakujący dwukrotnie(jako umiejetność), latający i strzelający. Troche czasu pewnie zajmie komuś ogranięcie wszystkiego ale zobaczymy. Jak mi się zachcę to uporządkuje wszystko bardziej i dorobie czary, AI, przeciwników na dwie kratki, wybór jednostek przed walką, wygraną itp ;) Wykorzystałem tu przyklad od Dark Exilera "Hexagonal Grid Engine" tylko go lekko zmodyfikowałem, zmodyfikowane skrypty leżą poza folderem "Hexagonal Grid Engine". Prawie wszystko opiera się na tablicach, wiec jesli ktoś ich nie ogarnia to polecam się tym zająć bo tablice to potęga ;). Screen: Download: https://gmclan.org/up2856_3_heroes.html (1.5mb zip + w środku plik UnitsDatabase.txt ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Normalnie jakbym grał w heroes'y :D Porządna robota. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Jak mi się zachcę to uporządkuje wszystko bardziej i dorobie czary, AI, przeciwników na dwie kratki, wybór jednostek przed walką, wygraną itp smile2.gif Wykorzystałem tu przyklad od Dark Exilera "Hexagonal Grid Engine" tylko go lekko zmodyfikowałem, zmodyfikowane skrypty leżą poza folderem "Hexagonal Grid Engine". Uporządkuj koniecznie, dokończ, proponuję zrobić własną siatkę, a poleci do zasobów na stronie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Silnik jest jednym słowem zaje***ty, ale wykryłem jeden błąd: -Czasem, jak zginie jednostka przeciwnika i a następna tura jest jej, to nic się nie dzieje, tzn żadna jednostka nie może się ruszyć i trzeba kliknąć ten ostatni przycisk. Dodatkowo mógłbyś dodać, że coś się dzieje po przegraniu jednej ze stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jest szansa na plik kompatybilny z GM Studio ? Jeśli nie to zrób chociaż *.exe żebym mógł się pobawić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jak mówiłem, przyklad zrobiłem bardzo dawno i narazie nie chce mi sie go dokańczac :D Wersja exe ;) http://www.mediafire.com/?jumz86exff5xvfr (ALE POTRZEBA TEN PLIK TXT Z ZIPA ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueCraft Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Screen jest z twojego silnika? Bo to jest screen z prawdziwego Herosa:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Chyba w heroesach jednostka jest zaznaczana inaczej. Co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się