Skocz do zawartości

Pytanko


apollo13

Rekomendowane odpowiedzi

// przy starcie gry
global.zebrany[0] = 0;
global.zebrany[1] = 0;

// przy zebraniu `obiekt1`
global.zebrany[1] += 1;

// przy zebraniu `obiekt2`
global.zebrany[2] += 1;

// w stepie kontroli
if (global.zebrany[1] == 10)
{
instance_create(50, 100, obiekt2); // obiekt2 tworzony na x=50, y=100
global.zebrany[1] = 0;
}

if (global.zebrany[1] == 2 && global.zebrany[2] == 5)
{
instance_create(200, 150, obiekt3); // obiekt3 tworzony na x=200, y=150
global.zebrany[1] = 0;
global.zebrany[2] = 0;
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

achaaa! rozumiem :D (chyba)

w create postaci:

diamenty=0

kulki=0

 

po dotknięciu w diament: diamenty=+1

po dotknięciu w qlkę: kulki=+1

 

i w tym obiekcie ktury ma się pokazać jak zbieżesz daną ilość diamętów i qlek:

 

if (hero.diamenty= 2 && hero.kulki=5);

{

visible=1

hero.diamenty= 0;

hero.kulki= 0;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok niemusisz juz sobie poradziłem dam dlatych co niewiedza

 w stepie obiektu który ma sie pojawic 

if (hero.kulki== 2 && hero.diamenty== 2)
{
visible=1;
hero.kulki= 0;
hero.diamenty= 0;
}

w creacie bochatera
diamenty=0
kulki=0

u mnie przy colission gdy sie zbiera kulki
kulki+=1

gdy diamenty
diamenty+=1

umnie działa dzieki za pomoc

doszłem do tego pisząc po swojemu odnowa ten skrypt :twisted:

mozecie zamknąc ten temat B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...