Sminer Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Witajcie! Mam problem dotyczacy strzelania w grze typu Towe Defence. W step Strzalu mam GML if instance_number(Potwor) > 0 { najblizszy = instance_nearest(x,y,Potwor) direction = point_direction(x,y,najblizszy.x,najblizszy.y) speed = 15 } else if instance_number(Potwor2) > 0 { najblizszy = instance_nearest(x,y,Potwor2) direction = point_direction(x,y,najblizszy.x,najblizszy.y) speed = 15 } Tylko, ze wieza strzela tylko do "Potwor" a "Potwor2" ignoruje. Co mam zle w kodzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Może wywal ELSE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 O wielkie dzieki :D Myslalem ze naprawa kodu bedzie bardziej skomplikowana xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Niestety nie zauwazylem ze teraz strzala jesli jest na mapie "Potwor2" to inne potwory ignoruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Lepiej zrób to na rodzicach, czyli zrób o_penemy, a obiektom potwór1 i potwór2 w opcjach obiektu wybierz im parenta na o_penemy i wtedy sprawdzaj najbliższego o_penemy i wszystko powinno być ok. Dobra jak nie zrozumiałeś mojego posta to poczytaj po prostu o rodzicach w GM. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Zrób obiekt potwory, a poszczególnym potworom przypisz go jako rodzica, wtedy wystarczyć powinna ci pierwsza część kodu (oczywiście zamiast Potwor wpisz potwory) @up. w tej samej chwili niemal ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 ok dzieki wszytsko zrozumielem i teraz dziala tak jak powinno :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się