Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam! No to, jak z resztą głosi tytuł, chciałbym, by object losował mi plik dźwiękowy (dla ułatwienia po prostu w mp3) z folderu sounds. Ale z moimi boskimi umiejętnościami nic nie wykombinowałem. Pomocy! PS. Jakby co do folderu można dodawać dodatkowe pliki dźwiękowe już po zrobieniu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 GML sound_add( "sounds/" + choose( "sound1", "sound2", "sound3" ) + ".mp3", 0, 1 ); // dwa ostatnie argumenty masz opisane w polskiej dokumentacji</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Kurde no, zapomniałem dodać: nie chcę, by odtwarzało mi pliki o wybranej nazwie. Chciałbym np. wrzucić jakieś utworki muzyczne (o różnorodnych nazwach) do folderu , a potem w grze wybierałoby mi jeden z nich. I tu się sprawa komplikuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Wystarczy użyć funkcji do szukania plików, daj mi chwile bo z fona sie ch***wo pisze, kod dam w edit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 spoko, monstrualne dzięki za poświęcenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Powinno działać. GML list = ds_list_create(); file = file_find_first( working_directory + "\sounds\*.mp3", fa_directory ); while( file != "" ) { ds_list_add( list, file ); file = file_find_next(); } sound_add( working_directory + "\sounds\" + ds_list_find_value( list, irandom( ds_list_size( list ) - 1 ) ), 0, 1 ); ds_list_destroy( list ); file_find_close(); EDIT: Jednak nie działał, ale już poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Powinno działać. GML list = ds_list_create(); file = file_find_first( working_directory + "\sounds\*.mp3", fa_directory ); while( file != "" ) { ds_list_add( list, file ); file = file_find_next(); } sound_add( working_directory + "\sounds\" + ds_list_find_value( list, irandom( ds_list_size( list ) - 1 ) ), 0, 1 ); ds_list_destroy( list ); file_find_close(); EDIT: Jednak nie działał, ale już poprawiłam. "brak odpowiedzi" O.o. Próbowałem wszystkiego, analizowałem każdą linijkę od podstaw i gówno :/. Nie chcę Cię fatygować, ale mógłbyś zrobić dla mnie jeden malusieniutki projekcik? :3 BTW. Poprawiłam? Jesteś kobietą? O.o Ajć, sorka, już wszystko gucior, wielgachne dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się