Bosu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Da rade wyrównać kursor do siatki? Chodzi mi o kursor a nie jakieś obiekty które za nim podążają. Windowsowy kursor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 W stepie dajesz np GML move_snap(32, 32); to wyrównuje też tylko nie kumam pytanka za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Jak będziesz windowsowy kursor wyrównywał do siatki to go nie ruszysz. 11. Jak zrobić obiekt podążający za myszką oraz wyrównany do siatki? Dla siatki o rozmiarze pola 20x30 skrypt wygląda następująco: gml: x = mouse_x div 20 * 20; y = mouse_y div 30 * 30; Wpisujmy go w evencie "step" obiektu docelowego. Polega to tylko na zaokrągleniu wartości zmiennych x, y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 dobra, to inaczej. Jak robię obiekt który podąża za kursorem, to "spóźnia się". Tzn. jak przesuwam myszką to on dopiero po chwili przejeżdża w miejsce kursora. Da się zrobić żeby poruszał się tak samo szybko jak kursor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Moge się założyć że kod jest w step, wystarczy go przenieść do draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Cśśś :P Wyszło że problem tkwi gdzie indziej jednak. Dzięki mimo wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się