MiChAl200 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jest obiekt "Gracz", jest obiekt "oPrzelaczN" i jest obiekt "oBlokadaN". Chcę zrobić, aby po przełączeniu "oBlokadaN" przesunął się o 32 pixele do góry. NIE pojawił się tylko płynnie przesunął do góry. A po wyłączeniu spowrotem o 32 px na dół. Mam taki kod w STEP w Gracz, w kolizji do "oPrzelaczN" i zaznaczone "Other": GML if(keyboard_check_pressed(vk_space)) { image_index=!image_index; if(on==0) // jeśli przełącznik jest włączony with(oBlokadaN) { move_towards_point(x,y-32,2); } else // jeśli wyłącznik jest wyłączony with(oBlokadaN) { move_towards_point(x,y+32,2); } on=!on; // przełączanie } I wychodzi mi to, że jak włączę to leci do góry nieprzerwanie dopóki nie wyłącze przełącznika. Wtedy jedzie w dół nieprzerwanie, dopóki nie włącze... i wtedy leci do góry itp. Jak zrobić, żeby po 32 px się zatrzymało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Użyj zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ok, coś pokombinowałem i udało mi się. Rany... zawsze mam tak, że myślę, myślę jak zrobić nie wychodzi, a gdy piszę o pomoc to po jakimś czasie już znajduję pomysł... :P Ale dzięki, bo chodziło o pare rzeczy ze zmiennymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 czytajac opip problemu, mysle, ze chodzi ci o cos takiego: GML if(keyboard_check_pressed(vk_space) and y==ystart){ image_index=!image_index; move_towards_point(x,y-32,2); } if(y+32<ystart) move_towards_point(x,ystart,2) kupa.. proponuję zainstalować plugin, który przy wcisnieciu "odpowiedz" bedzie sprawdzal, czy nie ma nowych postow i bedzie informowal gdyby byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się