Skocz do zawartości

move_towards_point się nie zatrzymuje


MiChAl200

Rekomendowane odpowiedzi

Jest obiekt "Gracz", jest obiekt "oPrzelaczN" i jest obiekt "oBlokadaN".

 

Chcę zrobić, aby po przełączeniu "oBlokadaN" przesunął się o 32 pixele do góry. NIE pojawił się tylko płynnie przesunął do góry. A po wyłączeniu spowrotem o 32 px na dół.

 

Mam taki kod w STEP w Gracz, w kolizji do "oPrzelaczN" i zaznaczone "Other":

GML
if(keyboard_check_pressed(vk_space))

{

image_index=!image_index;

if(on==0) // jeśli przełącznik jest włączony

with(oBlokadaN)

{

move_towards_point(x,y-32,2);

}

else // jeśli wyłącznik jest wyłączony

with(oBlokadaN)

{

move_towards_point(x,y+32,2);

}

on=!on; // przełączanie

}

 

 

I wychodzi mi to, że jak włączę to leci do góry nieprzerwanie dopóki nie wyłącze przełącznika. Wtedy jedzie w dół nieprzerwanie, dopóki nie włącze... i wtedy leci do góry itp.

 

Jak zrobić, żeby po 32 px się zatrzymało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajac opip problemu, mysle, ze chodzi ci o cos takiego:

 

GML
if(keyboard_check_pressed(vk_space) and y==ystart){

image_index=!image_index;

move_towards_point(x,y-32,2);

}

if(y+32<ystart)

move_towards_point(x,ystart,2)

 

kupa.. proponuję zainstalować plugin, który przy wcisnieciu "odpowiedz" bedzie sprawdzal, czy nie ma nowych postow i bedzie informowal gdyby byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...