krzemo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam państwa, świat mojej gry poszerzył się o nowe lądy... mój bohater teraz odważnie człapie po mapie a świat przesuwa się razem z nim. Jak jednak stworzyć panel życia, który jest ciągle na dole ekranu? ;s myślałem, myślałem... i nic nie urodziłem :mellow: a podejrzewam, że rozwiązanie jest proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 W step HUDa GML x=view_xview y=view_yview+400 ? ew. dodaj po _xview i _yview cząstkę [0], jeśli masz więcej viewów niż jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzemo Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 dzięki, chłopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzemo Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 sam układ generalnie działa, ale jest pewna wada która irytuje.. mianowicie podczas przesuwania się mapy, hud lekko podskakuje. Gdy się przestanie przesuwać mapę, wszystko jest w porządku. Jednak w mojej grze mapa będzie przesuwać się często stąd dobrze, żeby ten HUD był stały i "nie wkurzał" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Daj tamten kod do draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzemo Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 oo panie, teraz działa idealnie :D dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się