trolu122 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 o co chodzi z tymi skryptami? ostatnio przeglądałem pewien silnik i tam bylo cos takiego. skrypt rysuj: draw_sprite_ext(blablabla) i obiekty w evencie draw miały podane nazwę skryptu. ja nigdy do tej pory ze skryptów nie korzystałem. i zawsze w drawie pisałem kod draw_sperte_ext itd.... co to za różnica czy sie zrobi tak czy tak? wpływa to jakoś na optymalizacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Używanie skryptów jest wolniejsze, ale w niektórych przypadkach ułatwia sprawe jeśli potrzebujesz użyć jakiegoś kodu kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Tzn. Masz kod: GML Uga_buga(nope); Uga_sruga(nope,yep); Huga_Buga(); Huga_Srup(); I nie chce ci się go cały czas pisać To wsadzasz to do skryptu, nazywasz go np. Uga_wszystko, a potem zamiast pisać kilku linijek kodu dajesz tylko Uga_wszsytko(); i masz! Można też dać argumenty, ale o tym to se przeczytaj w dokumentacjy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się