getStringFromObject Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Tytuł: GYRO Gatunek: Arcade Opis: Prosta zręcznościowo/arcadeowa gierka na androida. Zadanie polega na łapaniu kolorowych kropek odpowiadającymi im kolorem częsciami koła. Wraz z ilością bezbłędnie zebranych kropek wzrasta mnożnik punktów. Dodatkowo w trakcie gry pojawiają się okazjonalnie powerupy (tarcza, spowiolnienie czasu, pomocnicze drony) oraz czaszki, których nie złapanie spowoduje pojawianie się negatywnego efektu (blokada sterowania, przyszpieszenie kropek, zwiększenie ilosci kropek, odwrocenie sterowania). Gra powinna pojawić się w google play store w ten weekend, zapodam linkiem i kodem QR jak tylko to nastąpi. Na razie podaję link do apki na moim dropboxie, będę wdzięczny za wszystkie uwagi, komentarze i opinie - lepiej teraz zostać zjechanym, niż w komentarzach pod grą :P Download: W tym temacie: Temat Autorzy: Programowanie:Filip Loster Koncept/Grafika/Muzyka: Paweł Piskorski Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 gra o prostej mechanice potrzebuje wybujałej oprawy graficznej, co by nie wiała nudą i monotonią. animacje w tle, jakieś particle. dodaj to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 @YXE - Particle systemy to nie jest swiety graal elektronicznej rozrywki, ani tym bardziej wyznacznik jakosci produktu :P U nas kompletnie nie pasuja do stylu graficznego. Nie widac tego na screenach ale w trakcie gry jest wiele animacji i efektow. To tylko moje zdanie, ale wydaje mi sie ze gra graficznie "nie wieje nuda". No ale zeby to ocenic musialbys niestety zagrac w gre, czego jak podejrzewam nie uczyniles :) Przy okazji, wlasnie zaktualizowalem apke. Byl drobny problem z logowaniem sie do Swarma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Nice! Na prawdę fajnie! Na SEX8 2-3 razy FPS spadło do tylu że wiechło się sterowanie. ;) Ale przydało by się trochę urozmaicić te tło jakimiś particle. Gwiazdki latające po ekranie po zrobieniu combo? Cokolwiek. I sterowanie akcelerometrem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 @Treeef - dzieki za stestowanie, spotkalem sie z tym na paru telefonach ze po 2gim uruchomieniu gra dzialala szybciej, winowajca moga byc tez dzwieki - zobacz czy wylaczenie ich w ustawieniach gry i zrestartowanie jej poprawi wydajnosc. Nawet X8 powinien sobie bez problemu radzic z gra, wyciagam stabilne 25 FPS-ow na moim G1. Sterowanie akcelerometrem w tej grze odpada, ale to ciekawa sugestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 na galaxy y działa bardzo dobrze, czasem fps mi spadał do ~10 ale ledwo to było widać. Naprawdę fajne. Dodaj tylko jakieś fajniejsze tło i np. jak kulka już wlatuje w odpowiednie pole to żeby leciały z tamtąd particle jakby była pochłaniania. Byłoby super. U mnie już wszyscy w klasie w to grają :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się