ALT Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ten kod wypełnia mi sprite'a od prawej: GML draw_sprite_part(sXP,1,0,0,352-(352/(global.mxxp/global.xp)),16,x,y) Przerobi mi ktoś by wypełniał się od lewej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 To nie można rysować z xscale ujemnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się