kapcior7 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam... Ma ktos pomysl .. Jak uniknac tego bledu bo zawsze mi on doskwiera gdy robie gry od gory... paczajcie : chodzi o to ze gdy ide do sciany to jest oki kolizja itp..ale gdy stane przy niej i sie obroce to sie wbijam w nia .. zawsze mam ten sam problem niestety...ktos wie jak uniknac tego problemu ktory widac na 2 gim screenie ? kod na ruch: GML image_angle=direction; direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); if place_free(x+4,y) and keyboard_check(vk_right) then x+=4;if place_free(x-4,y) and keyboard_check(vk_left) then x-=4;if place_free(x,y+4) and keyboard_check(vk_down) then y+=4;if place_free(x,y-4) and keyboard_check(vk_up) then y-=4; rece to osobny onbiekt i pobieraja direction z obiektu hero.. ktos wie jak to naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 1.ustaw kolizje na koło, którego środkiem bedzie origin, np origin 10x10 collision circle od 5,5 do 15,15 jak bedziesz sie obracac to masta nie bedzie zmieniac ksztaltu. 2. zrob sprite czarny kwadrat(tudzież prostokat) o rozmiarach bohatera i daj to jakos maske e: 2 chyba nie zadziala, bo direction i tak bedzie.. 3. nie uzywaj image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Odp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się