Jack D. Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Tytuł: Czarnobyl(tytuł roboczy) Gatunek: Strzelanka Top-Down Opis: Czarnobyl, to gra 2D a'la CS 2D w której sterujemy żołnierzem o imieniu Jack(nie zgadniecie czemu się tak nazywa :rolleyes:). Zarys fabularny: Jack zostaje wysłany do Czerwonego Lasu przez pułkownika Rayana. Podejrzewa on że w samym środku lasy istnieje tajne laboratorium w którym trwają badania nad mutagenami, zamieniającymi ludzi w zombie. Gdy Jack dociera do Zony, sprawa przybiera nieoczekiwany przebieg. Sprawy techniczne: -Co jest w grze: -toporne AI -4 rodzaje wrogów -4 rodzaje broni -1 boss -Planowane: -lepsze AI -nowe rodzaje broni -ulepszenia broni -sklep -pojazdy: samochód, samolot i coś extra Autorzy: Programowanie: Jack D. Fabuła: Jack D. Grafika: Jack D. Muzyka: Internet i podstawowe zasoby Tech Demo Screeny: P.S. Jest to moja pierwsza PRAWDZIWA gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Więc tak: -można by dodać poziom trudności, bo jak dla mnie przeciwnicy na pierwszym poziomie są za trudni :P -myślę, że HUD jest tylko na razie tak dla testów :P -zrób spis broni jakie posiada się w ekwipunku(w sumie to możesz zrobić ekwipunek nawet :P, zrobiłem kiedyś taki b. prosty przykład: https://gmclan.org/up8194_12_inv.html Pozycje w EQ są numerowane tak: OBRAZEK) -daj inny dźwięk przy podnoszeniu broni bo ten jest okropny ;/ -jeśli podejdziemy blisko do czołgu to on "szaleje" tzn. obraca się jego sprite ciągle w kółko(lufa jest ok) -wywalało mi ciągle errory, kiedy podszedłem blisko do czołgu: ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_czolg: Error in code at line 1: mp_potential_step (obj_bohater.x, obj_bohater.y, 1, solid); ^ at position 32: Unknown variable x ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_lufa: Error in code at line 2: direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y) ^ at position 44: Unknown variable x Jako, że to jest twoja pierwsza gra daję 3.75/5, bo naprawdę wyszła Ci nieźle(a właściwie to dopiero jest 30% gry). Kontynuuj projekt ;) Jeszcze taka uwaga. Jeśli byłoby to możliwe, to rób grę w GM 8.0, bo w GM 8.1 wkurza trochę ten znak wodny podczas gry ;/ Tu znajdziesz konwerter *.gm81 na *.gmk : http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=505903 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack D. Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Cóż, jak napisałem pracuję nad zachowaniem przeciwników, ale brak mi doświadczenia :(. Nad resztą z wymienionych przez ciebie błędów/uwag(niepotrzebne skreślić) również pracuję. P.S. Podałbyś mi link z Game Maker 8.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 czernobyl ma już swoją niezbyt przyjemną historię po co tam jeszcze mutageny i zombi wciskac? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Cóż, jak napisałem pracuję nad zachowaniem przeciwników, ale brak mi doświadczenia :( . Chodziło mi o to, żeby zmniejszyć szybkość chodzenia przeciwników. GM 8.0: http://dl.dropbox.com/u/74008070/rozne/gmaker80.exe PS. Zastanów się też nad tym ekwipunkiem, bo myślę, że to byłaby nawet fajna rzecz :D @EDIT czernobyl ma już swoją niezbyt przyjemną historię po co tam jeszcze mutageny i zombi wciskac? No w sumie tytuł też niezbyt pasuje, ale napisał, że to tytuł roboczy :D Wydaje mi się, że lepiej by było "Zombie laboratorium" czy coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack D. Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 czernobyl ma już swoją niezbyt przyjemną historię po co tam jeszcze mutageny i zombi wciskac? :D Bo mogę :twisted:. Chodziło mi o to, żeby zmniejszyć szybkość chodzenia przeciwników. GM 8.0: http://dl.dropbox.com/u/74008070/rozne/gmaker80.exe PS. Zastanów się też nad tym ekwipunkiem, bo myślę, że to byłaby nawet fajna rzecz :D Spoko, w następnych wersjach to zmienię, a ekwipunek być może dodam jako część HUD. Edit: Dzięki za link. Edit2: Pojawiają się problemy podczas odpalania gry na Game Maker 8.0, zostaję przy 8.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArhiX Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Warto by też dodać zamiast tych kwadratów jakieś normalne ściany i zaokrąglenia bo wygląda to nieco jak budowla z klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się