Shift Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Tak jak w temacie jak można by zablokować naciskanie innych przycisków w czasie strzału bo wtedy tak jakby postać lata i strzela a za dobrze to nie wygląda? Chodzi o to aby tylko w czasie Użycia Global Left buttona zablokować Literke "w" xd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 W create: GML pozwolenie=true; W naciśnięciu W dajesz: GML if pozwolenie=true { //twoj kod na skok } W global left button pressed: GML pozwolenie=false; W global left button released: GML pozwolenie=true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shift Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dzięki wielkie głowiłem się z tym godzine xd.Mam problem też tak zrobić z animacja kiedy kończy mi się ammo i przeładowuje aby sprit zmieniał się np na soldier_stop po przeładowaniu soldier_strzal?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 create bohatera: GML rel=false; step bohatera: GML if rel=false && amunicja<=0 { rel=true; sprite_index=soldier_stop; alarm[0]=30; } alarm 0: GML amunicja+=30; rel=false sprite_index=soldier_strzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się