trolu122 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 kiedys widzialem taki przykład top down, byl ludzik i mial peleryne, jak chodzil to ona sie ciągła za nim, nie pamiętam czy to na gmc czy gdzie indziej... nakierujcie mnie jak zrobic cos takiego? chodzi dokładnie o to ze jak ludek idzie to ta peleryna sie wydłuza jakby, bo ją podwiewa, a jak sie zatrzymuje to peleryna opada i robi sie krótsza. i wszystko to tak płynie ładnie wyglądało. robiłem na instance_create, ale jak ludzik szybko chodzi to między płatami peleryny są wolne przestrzenie ;/ domyslam sie ze trzeba w drawie cos pokombinować ale kurde nie mam pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Wydaje mi się że to jest to https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=158 Albo to https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=175 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 spróbuj może z if speed=np.4 sprite_index=pelerynka EDIT: ale wtedy i tak musisz mieć 2 obiekty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ediepl to pierwsze bedzie dobre ;) to chyba nie ten sam przykład, bo tam byla tylko peleryna, moze to nie z gmc, ale ten bedzie ok. dzieki bardzo ;) aczkolwiek jakby ktos mial jeszcze jakis to poprosze, bo ten na skryptach jest to go nie czaje do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się