Sminer Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witajcie! Mam gre w 2D. Jak zrobic, aby kamera była ustawiona pod kątem 45%?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Zrób grafiki imitujące kąt 45"%"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Ale mam już zrobione połowe gry, i pomyslalem, że lepiej bedzie wygladac pod katem 45stopni. Zmiana 76 obrazkow jest niemozliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Zmiana 432 jest możliwa, 76 to błahostka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Sory memory ale nie dasz rady zmienić kamery w rybie 2D. No chyba żebyś pozamieniał wszystkie obiekty w o teksturowane prostokąty 3D. Ale to dużo roboty. Nawet prosta kolizja była by trudna do wyliczenia a co dopiero pozycja myszki i te sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Właściwie to jest to mozliwe i na dodatek bardzo proste :) a sprajty to są quady, a 2d to tylko stan kamery, nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się