Skocz do zawartości

niespójne animacje


Rekomendowane odpowiedzi

witam z powrotem w tym tutaj dziale.

 

problem moze byc dla mnie trudny ale pewnie to pestka a ja znowu nie umiem myslec

 

a wiec - chodzi o to, ze mam animacje biegu, idle i skoku. idle dziala dobrze, biegu dziala dobrze, do momentu kiedy dodalem skok.

 

wtedy dziala idle i skok, ale bieg nie jest aktywny.

 

GML
if( place_free( x, y + 1 ) )

sprite_index=skok

else

if ! place_free(x = 0,y)

sprite_index = idle

else

sprite_index = bieg

 

mam to w step.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem ze speed, próbowałem inaczej place_free, wszystko bez else, usunąłem wszystkie możliwe konflikty w innych eventach ze sprite_index i?

 

nic.

 

GML
if( place_free( x, y + 1 ) )

sprite_index=sprite6

else

if speed = 0

sprite_index = sprite0

 

if speed < 0

sprite_index = sprite4

 

jest tu cos szczegolnie zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, nie wazne jak bede kombinowal, nic nie zdzialam.

 

czy sa jakies inne sposoby na to, by to dobrze dzialalo? znam inny, ale jak w powietrzu mam animacje skoku, to wystarczy ze skrece w przeciwna strone albo w ogole nacisne lewo lub prawo to animacja skoku sie przerywa.

 

EDIT:

 

Naprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...