Cruel_boy Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 witam z powrotem w tym tutaj dziale. problem moze byc dla mnie trudny ale pewnie to pestka a ja znowu nie umiem myslec a wiec - chodzi o to, ze mam animacje biegu, idle i skoku. idle dziala dobrze, biegu dziala dobrze, do momentu kiedy dodalem skok. wtedy dziala idle i skok, ale bieg nie jest aktywny. GML if( place_free( x, y + 1 ) ) sprite_index=skok else if ! place_free(x = 0,y) sprite_index = idle else sprite_index = bieg mam to w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 if( place_free( x, y + 1 ) ) sprite_index=skok else if ! place_free(x = 0,y) sprite_index = idle else sprite_index = bieg ten warunek jest skopany, może spróbuj ze speed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 GML place_free(x = 0,y)Po co tam znak równości, wystarczy samo zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 próbowałem ze speed, próbowałem inaczej place_free, wszystko bez else, usunąłem wszystkie możliwe konflikty w innych eventach ze sprite_index i? nic. GML if( place_free( x, y + 1 ) ) sprite_index=sprite6 else if speed = 0 sprite_index = sprite0 if speed < 0 sprite_index = sprite4 jest tu cos szczegolnie zle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jestem ślepy, niema tu klamr więc wykonuje się tylko pierwsze polecenie po if. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 emm... ale to przeciez zadna ronica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 GML if( place_free( x, y + 1 ) ) then sprite_index=sprite6 else if speed = 0 then sprite_index = sprite0 if speed < 0 then sprite_index = sprite4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 dobra, nie wazne jak bede kombinowal, nic nie zdzialam. czy sa jakies inne sposoby na to, by to dobrze dzialalo? znam inny, ale jak w powietrzu mam animacje skoku, to wystarczy ze skrece w przeciwna strone albo w ogole nacisne lewo lub prawo to animacja skoku sie przerywa. EDIT: Naprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się