Exigo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Wczytuję sprite: Przykładowo (w kodzie): s_sprite = add_sprite(...); Mamy dalej coś takiego: x = "s_sprite"; I chcę zrobić coś takiego: draw_sprite(domysl_sie(x), 0, 0, 0); Gdzie funkcja domysl_sie() zwraca mi adres do sprite na podstawie treści stringa. ; ) Dobre, co? Jakiś pomysł? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Skrypt domysl_sie GML return sprite_add(argument,0,0,1,0,0,0); i potem gdzieś GML draw_sprite(domysl_sie('C:/obrazek.jpg'),0,0,0); Chodzi o to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Miałem problem podobnej natury i wydaje mi się że możesz to zrobić tak jak napisał hudy0070. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Dzięki za zainteresowanie. Już wpadłem na rozwiązanie. ; ) (kawałek kodu z gry (wczytywanie nazw sprite z pliku, np. 'nazwa', i po przerobieniu 's_nazwa' z adresowaniem)) static[static_max, 0] = file_text_read_string(plik); file_text_readln(plik); execute_string('static[static_max, 0] = s_' + string(static[static_max, 0])); ..od tego momentu odwołanie do static[i, 0] zwraca sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się