Skocz do zawartości

Kolizja w platformówce


referee100

Rekomendowane odpowiedzi

użyj jednego viewu.

Tam gdzie objektX zamienia się w objektY daj kod:

view_object[0] = objektY;

A tam gdzie objektY zamienia się w objektX:

view_object[0] = objektX;

 

Tak dla informacji: Gdy używasz dwóch viewów, to drugi musi xport większy o szerokość tamtego, a yport większy o wysokość tamtego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...