referee100 Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Mam taki problem: Robię grę platformową. Objekt podczas spadania, ma taką możliwość, że może się wbić w ścianę, i spokojnie wisieć w powietrzu, dopóki nie cofniesz go w przeciwną stronę. Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Przeczytaj FAQ, poddaj się lub pokaż kod w stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 uzywales do poruszania sie xi y czy hspeed :P? PS: jesli to platformowka to uzyj maski kolizji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee100 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Sorry już naprawiłem błąd po prostu jestem trochę głupi :P dałem , że jak idzie w lewo czy w prawo to: x-=3 i x+=3. Pogrzebałem trochę w przykładzie z platformówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee100 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić, żeby kamera podążała za obiektem X, a kiedy obiekt X zamieni się w obiekt Y, żeby podążała za obiektem Y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Użyj viewów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee100 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zaznaczyłem "Visible when room starts" i "Enable the use of Views" wszędzie i zrobiłem: VIEW 1: following obiekt X VIEW 2: following obiekt Y no i kamera podąża tylko za obiektem X :/ View in room i Port on screen są ustawione tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 użyj jednego viewu. Tam gdzie objektX zamienia się w objektY daj kod: view_object[0] = objektY; A tam gdzie objektY zamienia się w objektX: view_object[0] = objektX; Tak dla informacji: Gdy używasz dwóch viewów, to drugi musi xport większy o szerokość tamtego, a yport większy o wysokość tamtego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee100 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się