m97 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam mam pytanie jak zrobić niszczenie bloku podobne do tego w minecrafcie? Chodzi mi o te rysy. Zdarzenie draw odpada bo tych obiektów jest bardzo dużo i gra by zwalniała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 jak draw odpada, to rob obiekt z sprite_index rozwalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Tylko, że moje pękanie ma 10 spriteów. Licząc na 15 rodzajów bloków mamy już 150 spriteów. Czy nie da się inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 To zrób animację z przezroczystym tłem i wyświetlaj ją z alpha np.: 50%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Czy jest funkcja dzięki której mogę regulować prędkość animacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 tak, image_speed :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Jeśli się nie mylę do animacji potrzebny jest draw. A ja muszę to zrobić bez niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 nie jest potrzebny, robisz nowy obiekt(ewentualnie rysujesz w bohaterze sprit), ustawiasz mu w create image_speed=ilestam a w evencie animation end go usuwasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Zrobiłem tak jak mówisz. Tylko spite ziemi zasłania mi animację niszczenia (w create dałem rysowanie animacji a w draw [mogłem dać draw bo przy niszczeniu jest tworzony nowy obiekt i draw jest tylko w jednym obiekcie] rysowanie ziemi)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 temu obiektowi daj mniejszy depth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się