kyniu774 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Przeszukałem gmclan i wiele stron googli, ale nie znalazłem odpowiedniego do mojego poziomu zaawansowania przykładu systemu świateł. Szukam przykładu, w którym światło nie będzie 'przechodzić' przez ściany. Znajdowałem tylko bardzo proste przykłady, albo bardzo rozbudowane przykłady/silniki. Może mi ktoś powiedzieć w jaki sposób mam zrobić te nieprzenikanie światła przez ściany lub podać jakiś przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 miszczu Snake zrobil: https://gmclan.org/up541_12_binary_light.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Słabo szukałeś, polecam L3S Pheonix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Przykładu Snake nie będę wykorzystywał, te niedoskonałości za bardzo mnie drażnią :( (chociaż przykład jest prosty, tak jak chciałem) A L3S Phoenix jest za bardzo rozbudowany <_< a zresztą moim zdaniem lepszy jest CBNA Smart lights. E: W sumie użył bym CBNA albo tego phoenixa, ale niestety fps ~40/60, a to na moim 'średnim' kompie zły wynik. EE: Jednak przykład Snake jest dobry.. jak zwiększyłem ilość trójkątów :rolleyes: A czy każdy silnik świateł bez dll z cieniami opiera się na zakrywaniu trójkątami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się