Elevator Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jak w temacie, transition_kind=21 (innych nie probowalem), dziala super w windows mode ale w fullscreen juz 2,3 razy wolniej. wpisalem transition_steps=80 (to jest domyslna predkosc na windowed mode?) ale w fullscreenie dzialalo dluzej i tak chyba mi zostaje mi check fullscreen a wtedy jesli jest to transition_steps=200 a jesli nie to =80 jesli znacie jakies inne sposoby albo wiecie jakie sa domyslne wartosci transition_steps dla fullscreenu i dla windowed mode to pisac heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Nie za bardzo rozumiem problemu. A jakbys na ten moment zwiekszyl room_speed szybciej by Ci dzialalo. Jesli nie o to chodzi wyjasnij jasniej to moze bardziej pomoge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 efekt przechodzenia z roomu do roomu strasznie powoli idzie jak mam wlaczony fullscreen prosciej chyba sie nie da xp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 A zobacz, czy jak zwiększysz/zmniejszysz port of view czy też się zmienia czas, wydaje mi się, że po prostu im większy ekran tym więcej czasu potrzeba na wykonanie przejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 wydaje mi się, że po prostu im większy ekran tym więcej czasu potrzeba na wykonanie przejścia. nieee, no co ty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Próbowales zwiekszyc predkosc rooma, pod koniec planszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Zwiększyłem room speed, z 30 na 160 (a wcześniej mniejsze wartości), nie zauważyłem żadnej zmiany. efekt dziala z ta sama predkoscia a na fullscreenie dluzej :) czyli nic sie nie zmienilo #kt sprawdzilem, im wiekszy tym dluzej sie robi :P no coz, zostaje mi tak jak wczesniej powiedzialem, zmniejszyc transition steps dla fullscreena i zablokowac resizowanie okna gry :) nie jestem pewny czy zadziała, ale sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ja na twoim miejscu liczyłbym to z jakiegoś wzoru. Może: GML transition_steps=xx/sqrt(room_width*room_width,room_height*room_height)*yy Popodstawiaj sobie coś za xx i yy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 wg mnie poprostu ci sie przycina :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 To by mu przycinało też przy większej prędkości. Ale po prostu wyświetl FPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się