Skocz do zawartości

Zaznaczanie.


Rekomendowane odpowiedzi

Edit: Juz znalazlem po kilku godzinach pracy dobre rozwiazanie:

 

Stworzylem sprite o wymiarach 32x32.

 

Stworzylem obiect Kontroler i Ramka

w Global Left Button w Kontokerze:

 

GML
if (instance_number(Ramka)=0)

{

instance_create(mouse_x,mouse_y,Ramka)

}

 

with(Ramka) image_xscale = (mouse_x - Ramka.x)/32

with(Ramka) image_yscale = (mouse_y - Ramka.y)/32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz ci dam lepsze rozwiązanie.

Obiekt zaznaczenie

Create:

GML
global.xx1=0

global.yy1=0

global.xx2=0

global.yy2=0

Global Left Button:

GML
global.xx2=mouse_x

global.yy2=mouse_y

Global Left Pressed:

GML
global.xx1=mouse_x

global.yy1=mouse_y

Global Left Released:

GML
global.xx1=0

global.yy1=0

global.xx2=0

global.yy2=0

Draw:

draw_rectangle_color(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,c_yellow,c_yell

ow,c_white,c_white,1)

 

 

Obiekt żołnierza:

Create:

GML
zaznaczenie=0

Steep:

GML
//Zaznaczenie:

if collision_rectangle(global.xx1,global.yy1,global.xx2,global.yy2,id,1,0)

{

zaznaczenie=true;

}

Draw:

GML
if zaznaczenie=true

{

draw_rectangle_color(x-10,y-10,x+10,y+10,c_white,c_yellow,c_white,c_yellow,1);

draw_sprite(sprite_index,1,x,y);

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakis pomysl teraz na ruch ludzikow??

 

Chcialem zrobic w Step,

GML
if zaznaczony = true

{

if (instance_number(Strzalka)=1)

{

speed = 5

direction = point direction(x,y,Strzalka.x,Strzalka.y)

}

}

 

Ale wtedy gdy zaznacze ludzika 1 i kaze mu isc w tamta strone, a po chwili zaznacze drogiego, to ten tez tam zacznie isc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...