TO_mek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam! Jak podejść do takiego tematu? Jako tło lub jako obiekt wczytuję jakiś obrazek i chcę aby na początku był niewidoczny, zakryty jakimś kolorem. Odkrywanie polegałoby na użyciu narzędzia typu spraj który działałby tak, że w miejscu malowania ukryty obraz powoli by się odsłaniał. Czyli taka odwrotność działania spraja (zamiast coś zamalować to czyścimy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 create: sur=surface_create(640,480) surface_set_target(sur) draw_clear(c_black)//tutaj kolorek surface_reset_target() draw: draw_surface(sur,view_xview,view_yview) global mouse check surface_set_target(sur) draw_set_blend_mode(bm_subtract) draw_set_alpha(0.01) draw_circle(mouse_x-view_xview,mouse_y-view_yview,wielkosc,0) draw_set_alpha(1) draw_set_blend_mode(bm_normal) surface_reset_target() powinno dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 powinno dzialac Działa. Jako exe w windzie bez problemu, gorzej w HTML5. Bez webgl wcale z webgl jakos dziwnie - odpala sie z odkrytym tlem i maluje na czarno. To wina surface? Myslalem ze html5 ma obsluge surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 jak chcesz super efekt spreja to zamiast GML draw_set_alpha(0.01) draw_circle(mouse_x-view_xview,mouse_y-view_yview,wielkosc,0) draw_set_alpha(1) mozesz dac: GML var ilosc,dir; ilosc=irandom_range(10,15) for(i=0;i<=ilosc;i+=1){ dir=irandom(360) draw_point(mouse_x+lengthdir_x(irandom(20),dir),mouse_y+lengthdir_y(irandom(20),dir)) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się