Skocz do zawartości

Wtapianie się gracza w podłogę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam drobny dylemat dotyczący image_xscale . Przy zmianie kierunku sprita wroga korzystam z kodu :

GML
image_xscale = ( oPlayer.x - x ) / abs( oPlayer.x - x )

Wyskakiwał mi error, gdy x wynosiło 0 ( oczywiste 0 / 0 - błąd )

Tudzież poprawiłem na :

GML
image_xscale = ( oPlayer.x - x ) / max(0.0001,abs( oPlayer.x - x ))

Ten bug ustąpił , a drugi się narodził - mianowicie bohater wtapia się o 1 pix w dół platformy i nie jest w stanie iść , blokuje się . Co poradzić ?

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...