Pablo-GM Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam , mam drobny dylemat dotyczący image_xscale . Przy zmianie kierunku sprita wroga korzystam z kodu : GML image_xscale = ( oPlayer.x - x ) / abs( oPlayer.x - x ) Wyskakiwał mi error, gdy x wynosiło 0 ( oczywiste 0 / 0 - błąd ) Tudzież poprawiłem na : GML image_xscale = ( oPlayer.x - x ) / max(0.0001,abs( oPlayer.x - x )) Ten bug ustąpił , a drugi się narodził - mianowicie bohater wtapia się o 1 pix w dół platformy i nie jest w stanie iść , blokuje się . Co poradzić ? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 image_xscale = sign(oPlayer.x-x) if(image_xscale = 0) image_xscale = 1 //opcjonalne, jeżeli obiekt ma nie znikać przy oPlayer.x=x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Wielkie dzięki za pomoc , problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się