Skocz do zawartości

Co w tym jest źle??!!


Marot

Rekomendowane odpowiedzi

Co jest źle w tym kodzie??

 

if object_exists(wysadzacz)

move_towards_point(wysadzacz.x,wysadzacz.y,10);

else

move_towards_point(ja.x,ja.y,10);

instance_create(x+0,y+0,dynamit);

move_random(10,10);

instance_create(random(750),random(550),wysadzacz);

 

Koleś idzie do wszystkich wysadzaczy po kolei a potem gdy ich nie ma wraca na pozycję 0,0.

 

 

Plik z grą ( .gm6 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

if object_exists(wysadzacz)
move_towards_point(wysadzacz.x,wysadzacz.y,10);
else
{
move_towards_point(ja.x,ja.y,10);
instance_create(x+0,y+0,dynamit);
move_random(10,10);
instance_create(random(750),random(550),wysadzacz);
}

 

Edit Choosen: To nie FAIR pierwszy wcisnalem edycję ! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem, żeby saper (bo tak się object nazywa) podchodził do wysadzaczy (jeżeli isnieją), a jeżeli ich nie ma to podchodził do gracza (ja) lub linii (linia) i tam podsadzał dynamit i tworzył wysadzacz w dowolnym miejscu planszy (random). Potem by leciał do wysadzacza.

 

 

 

 

P.S.

Aha. Mam jeszcze drugi błąd. Jak jest kilka dynamitów (kiedy saper ma kolizję z wysadzaczem to dynamity dają efekt małego wybuchu, znikają i niszczą wszystkie instances na ich pozycjach) to do jednego jest efekt wybuchu a pozostałe tylko znikają nie niszcząc niczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...