Marot Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Co jest źle w tym kodzie?? if object_exists(wysadzacz) move_towards_point(wysadzacz.x,wysadzacz.y,10); else move_towards_point(ja.x,ja.y,10); instance_create(x+0,y+0,dynamit); move_random(10,10); instance_create(random(750),random(550),wysadzacz); Koleś idzie do wszystkich wysadzaczy po kolei a potem gdy ich nie ma wraca na pozycję 0,0. Plik z grą ( .gm6 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 if object_exists(wysadzacz) move_towards_point(wysadzacz.x,wysadzacz.y,10); else { move_towards_point(ja.x,ja.y,10); instance_create(x+0,y+0,dynamit); move_random(10,10); instance_create(random(750),random(550),wysadzacz); } Edit Choosen: To nie FAIR pierwszy wcisnalem edycję ! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Co jest źle w tym kodzie?? Koleś idzie do wszystkich wysadzaczy po kolei a potem gdy ich nie ma wraca na pozycję 0,0. Plik z grą ( .gm6 ) Przede wszystkim nie ma nawiasów. Po drugie zapis x+0 i analogicznie y+0 marnuje moc obliczeniową procesora i nic nie wnosi do samego kodu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 A co chcesz żeby się działo? EDIT: Z tymi nawiasami to też się zastanawiałem ale nie zrozumiałem o co ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marot Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Chciałem, żeby saper (bo tak się object nazywa) podchodził do wysadzaczy (jeżeli isnieją), a jeżeli ich nie ma to podchodził do gracza (ja) lub linii (linia) i tam podsadzał dynamit i tworzył wysadzacz w dowolnym miejscu planszy (random). Potem by leciał do wysadzacza. P.S. Aha. Mam jeszcze drugi błąd. Jak jest kilka dynamitów (kiedy saper ma kolizję z wysadzaczem to dynamity dają efekt małego wybuchu, znikają i niszczą wszystkie instances na ich pozycjach) to do jednego jest efekt wybuchu a pozostałe tylko znikają nie niszcząc niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się