m97 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam, w obiekcie mojego bohatera mam kod deaktywujący obiekty poza viewem. Mam też taki kod w innym obiekcie: GML instance_activate_region(x+36,y-36,x+36,y+96,true) Ten kod jest po to, że jeśli ten obiekt wyjdzie spoza viewa mógł kolidować z obiektami dookoła siebie. Problem polega na tym, że kiedy taki obiekt powstanie z 200 aktywnych obiektów robi się 2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Nie wiem czy w tym jest problem ale x w pierwszym i drugim punkcie jest ten sam więc obszar aktywacji jest linią. To zaplanowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Poeksperymentowałem i otrzymałem taki kod: GML if(view_xview > x/2){ instance_activate_region(x,y-32,x+30-view_xview-336,y+96-view_yview-128,true); } else{ instance_activate_region(x,y-32,x+30-x,y+96-view_yview-128,true); } Tylko czym zastąpić view, który podążą za innym obiektem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 x+30-x nie lepiej 30? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m97 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Problem rozwiązany wystarczyło dać: GML instance_activate_region(x,y-32,32,96,true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się