Skocz do zawartości

Problem z aktywacją.


m97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w obiekcie mojego bohatera mam kod deaktywujący obiekty poza viewem. Mam też taki kod w innym obiekcie:

GML
instance_activate_region(x+36,y-36,x+36,y+96,true)

Ten kod jest po to, że jeśli ten obiekt wyjdzie spoza viewa mógł kolidować z obiektami dookoła siebie. Problem polega na tym, że kiedy taki obiekt powstanie z 200 aktywnych obiektów robi się 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poeksperymentowałem i otrzymałem taki kod:

GML
if(view_xview > x/2){

instance_activate_region(x,y-32,x+30-view_xview-336,y+96-view_yview-128,true);

}

else{

instance_activate_region(x,y-32,x+30-x,y+96-view_yview-128,true);

}

Tylko czym zastąpić view, który podążą za innym obiektem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...