LionX Dagger Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam ciekawią mnie 3 rzeczy 1 czy da się wysłać dane pomiędzy oknami gm bez użycia multiplayera o co mi chodzi? a no o to że np. mam główne okno to okno odpala 2 okno (osobny exe) i przekazuje mu swoje ?id?? ów 2okno z 1okna z czytuje część danych modyfikuje i wyła z powrotem do 1 okna 2 pytanie czy jest jaka możliwość nie pokazania exe na pasku zadń ? 3 jak sprawdzić czy okno2 zostało otwarte przez okno1 Przykład jaki mniej więcej efekt chce uzyskać: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ja bym to zrobił na plikach INI. jeden zapisuje, jeden odczytuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Też o tym myślałem (choć użył bym pewnie txt zamiast ini) ale ciekawi mnie czy istnieje bezpośredni sposób komunikacji między oknami wiem ze można otworzyć podprogram z rożnymi parametrami, i ciekawi mnie czy w ten sposób da się jakoś powiązać okna z sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 prawda jest taka, że najszybciej będzie to działać właśnie na tcp na localhoście (tak się z resztą robi komunikacje pomiędzy programami :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jest to jakieś wyjście ale jednak zakres zmiennych jest znacznie mniejszy niż w zmiennej gm i beż dodatkowych funkcji na dzielenie dużych liczb się nie obedrze. Poza tym firewall może zareagować a to będzie tylko niepotrzebni straszyć zwykłych użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się