Skocz do zawartości

Muzyka - odtwarzacz


pawel_bmx

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze gre, w której jeździmy samochodem, a z prawej strony ekranu mamy do dyspozycji radio. Potrzebuje kilka funkcji odnośnie radia. Polecenie sound_voice(zmienna,0); ustawia mi głośność muzyki 'zminna', ale jak pobrać wartość głośności? Rozumiem że 0 = 0%, 0.5 = 50%, a 1 = 100% volume. Dokładniej chodzi mi o to, że chce zrobić że jeżeli głośność jest na 0 to wyświetla się jeden sprite, jeżeli na 0.5 to drugi, a jeżeli na 1 to trzeci. Czy dobrze wpisałem to polecenie -> sound_voice(background_music,0.5); ? Muzyka nie gra wcale 50% ciszej :huh: , próbowałem też dać 0.5 w cudzysłów ('0.5' lub "0.5"). Mam jeszcze jedno pytanie: chce zrobić efekt radia, a jak wiadomo w radiu utowry nie grają wszystkie od początku :] , jak zrobić żeby np. jakiś utwór zaczął się odtwarzać od połowy, a kolejnym razem np od 1/4 całości? Aha i czy jest jakieś polecenie, które zatrzymuje utwór? (coś jak PAUZA w radiu, a później dajemy PLAY to gra dalej, a nie odtwarza od początku).

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośność już rozgryzłem. Dodawanie własnych utworów do gry też jest w planie, ale narazie pozostają inne kwestie. Postrzebuje pobrać wartość głośności globalnej, polecenie które zatrzymuje utwój muzyczny, polecenie, które kontynuuje odtwarzanie zatrzymanego utworu (nie odtwarza go od początku) i polecenie lub sposób które pozwolą mi na odtwarzanie utworów nie od początku, ale losowo od połowy, 1/4 czy 3/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...