Sminer Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Mam problem dotyczacy gry. Mam rozstawione wieze, a drogą przechodza potwory. W Wiezach mam kod : GMLif distance_to_object(potwor) < 30 { if (instance_number(potwor)) > 0 { if strzal = 1 { instance_create(x,y,Strzal) strzal = 0 alarm[0] = 30 } } } Jestety jest pewien blad. Jezeli kolo wiezy jest kilka potworow, ona strzela w pierwszego, ktory pojawil sie na mapie nawet wtedy jesli jest on od niej 400 pixeli, Jaki jest kod zeby strzelala ona w potwora, ktory jest najblizej niej?? Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie podałeś kodu na wybieranie wroga, ale myślę że instance_nearst tu pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 w strzale w create najblizszy=instance_nearest(x,y,wrog) direction=point_direction(x,y,najblizszy.x,najblizszy.y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ok dziala thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się