Exampler Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jak zrobić prędkość ataku jeżeli mam zmienną "predkosc"i w niej jest na przykład wartość "3" a to oznacza że atakuje z predkoscia 3 razy na sekunde. Wydawałoby się bardzo proste, ale jak to zrobić gdy wartość wynosi "1.5"? nie można powtórzyć akcji ataku półtora razy :) Z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Można! Bo to po prostu oznacza że postać wykona 3 ataki w ciągu 2 sekund :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exampler Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No a jak zrobić żeby to nie było tak że 1 sekunda paf paf <chwila przerwy> druga sekunda paf paf, tylko żeby były proporcjonalne przerwy miedzi atakami adekwatne do prędkości ataku? Edit: tak jak w League Of Legends jest, prędkość ataku niekiedy wynosi np. 1.815. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Hmm... musisz zmienić sposób myślenia. Tu nie chodzi o to ile strzałów będzie w ciągu sekundy, a co ile będzie wystrzał. Tak więc jeśli chcesz strzelać 2 strzały na sekundę musisz strzelać pociskiem co 0.5 sekundy (500 milisekund), a gdy chcesz strzelać 3 strzały na sekundę to strzelasz co 0.33 sekundy. Jak to wykonać w GM? Alarmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exampler Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No jak to wykonać ja wiem, tylko proszę o wzór jak obliczyć co ile będzie wystrzał jeżeli prędkość strzelania wynosi n / sek Edit: czy to nie będzie przypadkiem 30/n ? (dla FPS=30) Edit2: prędkość strzału 2 razy na sekunde to bedzie 30/2 = 15. That's right! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się