Moho Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakaś komenda która w skrócie dojdzie do katalogu użytkownika. Dam przykład: GML [...] if file_exists("C:\Użytkownicy\NAZWA UŻYTKOWNIKA\AppData\GameMaker\Game_Maker.exe"); [...] Chodzi o to by nie implementować w kodzie fragmentu ścieżki "C:\Użytkownicy\NAZWA UŻYTKOWNIKA\AppData" tylko by program sam automatycznie wykrywał nazwę użytkownika etc. Coś na zasadzie: GML if file_exists("%AppData\GameMaker\Game_Maker.exe"); Chodzi o Windows7. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 GML if file_exists(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe") EDIE:Post nr 666 - wiec że diabeł się tym postem interesuje :devil2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam Komenda działa jak należy, ale nie łapię czego nie działa przy "file_copy", jak ustawić poprawnie taki skrypt? GML if file_exists(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe") file_copy(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe"","C:\plik") show_message('Operacja wykonana poprawnie') else show_message('Operacja nie została wykonana poprawnie')</span></span> @ediepl Szatan, Szatan... Szatan, Szatan... oł yea! ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 o jeden cudzysłów za dużo (ehh te literówki): GML file_copy(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe","C:\plik") Edit: przerzuć 2 linijke tuż po pierwszej, wtedy bedzie bardziej czytelnie, a po drugiej daj { , a po show_message daj } GML if file_exists(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe") { file_copy(environment_get_variable("appdata")+"\GameMaker\Game_Maker.exe","C:\plik") show_message('Operacja wykonana poprawnie') } else show_message('Operacja nie została wykonana poprawnie')</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się