Gość adster Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mam pytanie-powiedzmy, że robię sobie grę wyścigową . Największy problem mam z poprawnymi kolizjami. Wiecie chyba co się dzieje, gdy zderzą się dwia obiekty, które są w ruchu, gdy mają ustawioną kolizję standardowym skryptem-klockiem (lub samym skryptem) bounce against obiects itd... (tyczy się to uderzenia w tył obiektu drugim obiektem-który go dogania).Proszę, wyjaśnijcie mi to lub chociaż podajcie mi nazwę jakiegoś dobrego przykładu tyczącego się tego problemu!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 poszukaj GM Pshisics na GM comunnity tam powinienes cos znalesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 GM Pshisics Chyba GM Physics :P . Poza tym, polecam też GM ODE jeżeli mowa o silnikach fizyki do GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Można też stworzyć 3 obiekty-maski ,które odkrywają zderzenie z 'czymś' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Chyba GM Physics :P . Poza tym, polecam też GM ODE jeżeli mowa o silnikach fizyki do GM. heh tylko pomylilem kolejnosc ;p czesto mi sie to ostatnio zdarze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ja sobie poradzilem czymś takim: w kolizi z obiektem: car_collision=point_direction(x,y,other.x,other.y)-180 x=x+cos(degtorad(car_collision))*2 y=y-sin(degtorad(car_collision))*2 if speed>o then speed-=0.5 ps. gdzie można dostać ten GM ODE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ps. gdzie można dostać ten GM ODE? Z oficjalnego forum, albo nawet z TEJ STRONY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 car_collision=point_direction(x,y,other.x,other.y)-180 x=x+cos(degtorad(car_collision))*2 y=y-sin(degtorad(car_collision))*2 if speed > o then speed-=0.5 Masz błąd, zamiast ''0'' napisałeś ''o''. Pewnie z pamięci pisałeś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Sorry, że tak późno z "thenksami". No to thanks!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 poszukaj GM Pshisics na GM comunnity tam powinienes cos znalesc Po co szukać na GMCommunity jak można z GMClanu sciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 speed = 0; move_outside_solid(point_direction(x,y,other.x,other.y)-180,-1); Nieco zmodyfikowany skrypt Cekola, tylko że działa płynniej i samochód nie odskakuje od przeszkody podczas kolizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 GM ODE jest powolny,polecam gm psychic ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się