Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Robię kolizję poprzez collision_rectangle i chce żeby przy kolizji z platformą gracz był dokłądnie na niej stawiany, jak używam move_contact.. to nie działa w tym przypadku. Ale i tak gdy z move_contact z (270,vspeedem) mocno spadał to postać nie była stawiana na platformie a kawałek nad platformą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 GML while( place_free( x, y + 1 ) ) y += 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Chodzi o to że nie mogę używać place_free edit: albo już wiem co zrobie :D ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 teraz moze być z place free ;) jak udezam o platforme to niedokladnie mnie ustawia :| raz troche nad raz troche pod, to z y dupnie wygląda w praktyce edit: łee sory ja to zrobiłęm z ifem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 przy kolizji: while(!place_free( x, y + 1 ) ) y -= 1 mozesz sprobowac, albo we whilu sprubot place_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi