Elevator Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 wiem jak zrobic wczytywanie i zapisywanie gry, ale problem w tym, ze w mojej grze mozna wczytac savy z innych gier robionych w game makerze mozna jakos temu zapobiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Trzymaj projekty w rożnych folderach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Można zrobić system zapisu który nie prosi o wczytanie pliku tylko sam go wczytuje z podanej lokalizacji. Tworzysz wtedy np. 3 zapisy, każdy ma swoją nazwę i swój plik i jak gracz wybierze "Zapis 1" to zapisuje do pliku 1. Rozumiesz o co mi chodzi??? W tej metodzie też można zamienić plik i nadać mu taką samą nazwę i też się wczyta co innego, ale komu będzie chciało się podmieniać plik i przede wszystkim po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Można zrobić system zapisu który nie prosi o wczytanie pliku tylko sam go wczytuje z podanej lokalizacji. Tworzysz wtedy np. 3 zapisy, każdy ma swoją nazwę i swój plik i jak gracz wybierze "Zapis 1" to zapisuje do pliku 1. Rozumiesz o co mi chodzi??? W tej metodzie też można zamienić plik i nadać mu taką samą nazwę i też się wczyta co innego, ale komu będzie chciało się podmieniać plik i przede wszystkim po co? wlasnie taka metode stosowalem, coz najwidoczniej zostane przy tym pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Albo jeżeli chcesz to możesz napisać własny system zapisu. Wtedy zapisuj wszystkie pozycje do pliku tekstowego, punkty, życia, ustawienia i te inne i sprawdzaj czy to jest właściwy plik np. poprzez sprawdzenie czy gdzieś w tym pliku istniej zdanie: "to_jest_wlasciwy_plik" albo przez co innego. Dodatkowo można taki plik jeszcze zaszyfrować. EDIT: Bo rozumiem że na razie korzystasz z tego zapisu i odczytu gotowego w GMie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Tak korzystam z gmowego odczytu i zapisu, z Twojego sposobu raczej nie skorzystam bo mnostwo z tym roboty, w kazdym razie dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Po prostu zmien nazwe zapisywanej i wczytwanej gry. Jak masz gre TowerDefence to zrob zapis np: SaveTowerDefence. Jak Strzelaninke SaveStrzelaninka. I innych ci nie bedzie wczytywach, hyba ze zle zrozumialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się