Skocz do zawartości

omijanie muru


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

witam co dopisać do tego kodu

 

f distance_to_object(o_player) < 300

{

move_towards_point(o_player.x,o_player.y,3)

}

if distance_to_object(o_player) < 20

{

o_player.hp-=2

}

 

 

 

by mój zoombiak omijał sciany i inne obiekty przeszkadzające ładnie i obracał się ciągle w moją strone i by szedł do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...