Sminer Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Witajcie ! Jak widac w temacie mam kolejny problem z view_xview i view_yview. Otuz ostatnio poradziliscie mi, ze aby obiekt poruszal sie razem z view to najlepiej umiescic w DRAW ten kod : GML draw_sprite(Napuj_spr,0,view_xview+10,view_yview+10) Niestety chodzi o to , ze jak zrobie to tym sposobem, i mam ekwipunek to nie moge uzywac obiektow, poniewaz to tylko obrazki. Czy idzie jakos zrobic aby obiekt poruszal sie zgodnie z view i mozna bylo go uzywac?? Dziekuje za odpowiedzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 To daj w draw GML x = view_xview+10; y = view_yview+10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Wielkie Dzieki dziala !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja bym to raczej w step dał z reszto gdzie nie umieścisz obiektu on i tak będzie działał chyba że dezaktywujesz region. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 najpierw powinna być akcja zmieniania viewa dopiero potem ustawianie x i y czyli jak masz chodzenie w klawiszach to dajesz KLAWISZ CHODZENIA GML chodzisz ustawiasz view Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się