m97 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 W stepie mojego obiektu mam taki kod: GML if (collision_point(x,y+32,all,true,true)){ move_bounce_all(false) vspeed = 0 gravity = 0 } Dlaczego kiedy obiekt spada wbija się w inne tym bardziej im większa jest wysokość? Jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Może lepiej if place_free? Czyli: GML if place_free(x,y+32) gravity=0.2; else gravity=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 GML if place_free(x,y+1) gravity=0.2; else gravity=0; Jeśli już ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się