Skocz do zawartości

Zablokowane Niedokładne sekundy


dzelo3

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem, a mianowicie :

 

chcę aby co sekundę, zmienna otrzymywała 1 pkt. w "step" napisałem tak :

 

GML
global.sur_drewno+=1/room_speed

 

odpalam grę, i te sekundy nie są sekundami, tzn są dłuższe od rzeczywistego czasu, czyli pkt dodają się wolniej...

jednak gdy przełączę okno gry na okno jakiegoś folderu a grę zostawiam w tle, to sekundy chodzą idealnie. ( screen )

 

Co mam zrobić żeby sekundy były równe podczas aktywnego okna gry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz czas niezależnie od fps, używaj current_time:

GML
start=current_time;

stop=start+1000*ile_sekund;

GML
if (current_time >stop and stop !=-1)

{

//ekszyn

}

Pokombinuj, bo dawno w gm się nie bawiłem. W tym ifie dałem warunek że zmienna stop ma być różna od -1 po to, abyś mógł licznik stopować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...