Skocz do zawartości

Problem z rysowaniem.


m97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki kod:

GML
draw_sprite(sSkrzynia,-1,x,y)

h = 0

if(otwarta = true){

while(h < 15){

y = view_yview div 32*32

draw_sprite(kratka_plecaka,-1,Skrzynia[h,6]+view_xview,Skrzynia[h,7]+y)

draw_sprite(Skrzynia[h,1],-1,Skrzynia[h,6]+view_xview,Skrzynia[h,7]+y)

if(Skrzynia[h,4] > 0){

draw_text(Skrzynia[h,6]+view_xview,Skrzynia[h,7]+y,Skrzynia[h,4])

}

h += 1

}

h = 0

}

h = 0

Problem polega na tym, że gdy otwieram skrzynię przenosi się ona na pozycję której x to miejsce kliknięcia a i y to 0. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.

Oprócz tego mam jeszcze jedno pytanie, czemu kiedy tworzę zmienną , przypisuję do niej id obiektu a następnie w drugim obiekcie robię coś takiego:

GML
if(zmienna_z_id.zmienna_lokalna_innego_obiektu = true){

//jakieś instrukcje

}

To kompilator mi zgłasza, że nie zna tej zmiennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...