Syrius Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Problem jest w tym, że nie potrafie zrobić czegoś takiego: -ludek porusza się co 16 px w każdym kierunku (wolałbym żeby przy każdym ruchu następowała przerwa) -zależnie po czym się by miał poruszać, inny dźwięk -przy styknięciu z obiektami solid niech się w nie "nie wbija" - zdarzało mi się to wykryć przy testowaniu gdy klikałem ciągle strzałkę do góry stojąc twarzą do drzewa -chciałbym również zrobić coś, aby zależnie po czym łaże to żeby była odpowiednia szybkość bohatera (np. na piachu - powoli, po trawie - normalnie, po śniegu - w tempie żółwia, itp.) Proszę o pomoc i dziękuję! :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 No tak, prosisz o cały silnik chodzenia. Poszukałeś trochę na forum, bo to z poruszaniem co parę pikseli było już bodajże wiele razy. Z tym dźwiękiem to i na klockach łatwo zrobić, event kolizji np. z trawą i odpalamy dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Co do poruszania to aby ludek stanął to trzeba użyć KeyRelease. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrius Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Jaki ja zaradny chłopak :-].Poradziłem sobie ze wszystkim.Tylko jest mała rzecz, która mnie irytuje.Jak wchodze bohaterem na pole imitujące trawe,a na nim jest pole imitujące droge..To powstajądwa dźwięki.Chyba trzeba użyć if not colission..?Czy lepiej na zmiennych?Użyć true-false? :blink: Moja gierka już się rozwija..Jaki jestem zadowolony ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się