kyniu774 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Wiadomo jak znaleźć najbliższy obiekt i wiadomo jak sprawdzić czy obiekt jest widoczny (mam tu na myśli collision_line). Ale jak sprawdzić, który obiekt (z wielu) jest najbliższy i jednocześnie widoczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 GML var xx,yy,a,idd; xx = x yy = y a = 1 while(a) { idd = instance_neatst(xx,yy,object) if idd.visiable = 1 { a = 0 } else { xx = idd.x yy = idd.y } } EDIT:Sory mój błąd kod jest zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 GML (scrfindnearestvisible) /* argument0 - obiekt który ma być widoczny argument1 - gracz? argument2 - ściana */ var dyst,ID,a; a=sqrt(sqr(room_width)+sqr(room_height)); with(argument0) { if(!collision_line(x,y,argument1.x,argument1.y,argument2,false,false)) { dyst=sqrt(sqr(x-argument1.x)+sqr(y-argument1.y)); if(dyst<global.a) { global.a=dyst; ID=id; } } } return id; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się