kyniu774 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Czy można sprawdzić kolizję obiektu z obiektem na odległość, ale nie collision_line (edit: może jednak collision_line, ale co dać w x,y,x,y). Chodzi mi oto, że mam gracza i dach, i dopiero, gdy zobaczy origina dach robi się przeźroczysty. Można sprawdzić, czy gracz 'zobaczył', 'część dachu' (mask)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 2 ostatnie argumenty chyba Ci pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Może starczy ci point_distance ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 No to normalnie collision line, x1y1 to pozycja gracza, x2y2 to origin dachu, i sprawdzasz kolizje ze ścianami domku czy co tam chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Niezależnie co daje w dwóch ostatnich argumentach, zawsze patrzy, czy origin jest odsłonięty. Jak na przykład dach cześciowo (edit: swoim originem) wchodzi na ścianę (a ściana jest argumentem 'obj' w collision_line) nie jest już odsłaniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się